LIVORNO- AZ ELSŐ NAPOK (PTE SZIGETI-GYULA - kisgyermeknevelők)

2023.05.13

Csütörtök:

Már napokkal az indulás előtt mindenki nagyon izgult, mert még egyikünk sem utazott repülővel. A repülőn sajnos nem egymás közelében ültünk, de így is felejthetetlen élmény volt számunkra az utazás. Amint megérkeztünk, egy vonattal jöttünk át Pisából Antignanoba, majd egy kis utcán keresztül meg is érkeztünk a szállásunkra. Minket is meglepett, hogy a hatalmas kerítés mögött mennyire szép kert és ház található. A kedves, idős hölgy, aki kiadta a szállást körbe vezetett minket és alaposan megmutatott mindent.

Miután leraktuk a csomagjainkat, utunkat a tenger felé vettük, amit már az erkélyünkről is látni lehetett. 3-4 perc séta után le is érkeztünk a csodálatos tengerpartra. A nagy meleg ellenére a tenger eléggé hűvös volt, ezért csak térdig merészkedtünk bele. Este úgy döntöttünk, hogy a naplementét is a tenger mellől nézzük meg, ami lélegzetelállítóan szép volt.

Péntek:

A második nap látogattuk meg a bölcsődéket, óvodákat. Reggel bementünk egy helyi kisboltba, ahol itteni finomságokat vettünk reggeli gyanánt. A focaccia lett a kedvence mindannyiunknak.

Estére átjött a másik csapatból (Firenzéből) 2 lány és velük és a kísérő társaságában közösen elmentünk vacsorázni a Trattoria L'Angelo d'Oro nevű étterembe, ahol sok finom újdonságot kóstolhattunk meg, mint pl.: a kagyló, rák, polip, különböző sajtok és szalámik.