Firenze-Első napok (PTE-SZESZI-ápolók)

2023.05.17

A legtöbbünknek ez volt az első repülése, ezért viszonylag izgultunk, de szerencsére nem volt bonyolult, ezért együtt mindent megtaláltunk és könnyen eligazodtunk a repülőtéren. A repülés tetszett de azért mikor leszálltunk már örültünk a szilárd talajnak😂. A repülő már este érkezett meg Pisa-ba, ezért egy éjszakát ott töltöttünk egy aranyos kis belvárosi hotelben. A késői érkezés ellenére, miután bepakoltunk a hotelszobába, felfedeztük a várost, koktéloztunk, jókat beszélgettünk.

Másnap reggel azonnal beindultunk a belvárosba, majd megnéztük a Pisa-i ferdetornyot és a katedrálist. Körbejártunk egy kisebb piac félét, vásároltunk souvenirt, majd találkoztunk a többiekkel.

Délben beültünk egy étterembe, ettünk egy finom pizzát, majd mindenki elindult a szálláshelyére. Közösen vonatoztunk, majd ketten Chiocchioban, ketten pedig Sesto Fiorentinoban szálltunk meg egy lakásban. A szállásadó is nagyon kedves volt, mindent érthetően elmagyarázott.

Másnap elmentünk meglátogatni a gyakorlati helyet, ami 10 percre van tőlünk, Greve in Chianti-ban. Bár a busz közlekedés kicsit bonyolult, sikerül mindig bejutnunk. A gyakorlati helyen is nagyon kedves mindenki, tényleg elmagyaráznak mindent és segítenek, a közös nyelv hiánya ellenére is megértjük a dolgokat.

Az első hétvégén elmentünk Firenzébe, ahol megnéztük a várost és elmentünk az Uffizi képtárba. Vásárolgattunk, körbenéztünk, ebédeltünk és eltöltöttük a napot a városban.